Benvolgudes famílies,

Us recordem que a partir del dilluns dia 22 de maig estarà obert el termini per a la presentació de les sol·licituds d’ajuts de menjador i/o transport escolar del curs 23-24. El primer termini finalitzarà el 9 de juny (15 de juliol per alumnes de I-3).

Podeu trobar tota la informació al següent enllaç:

https://educacio.selva.cat/ajuts-beques.php

COM HO PODEU FER?

  • A través del formulari online

(Cal disposar de certificat electrònic,  idCAT o idCAT mòbil…)

Ompliu el formulari de sol·licitud de forma online, identificant-vos amb certificat electrònic,  idCAT o idCAT mòbil…  (*)

Premeu el botó enviar sol·licitud

(*) Instruccions per omplir el formulari online

  • Omplint el formulari en PDF i enviant-lo a través d’instància electrònica

(Cal disposar de certificat electrònic,  idCAT o idCAT mòbil…)

Descarregueu el formulari en PDF de sol·licitud, ompliu-lo i signeu-lo.

Obriu el procediment d’instància genèrica a la Seu Electrònica del Consell Comarcal de la Selva, adjunteu-hi el formulari i transmeteu-lo via instància electrònica.

  • Omplint el formulari manualment i presentant-lo a qualsevol oficina de registre

Imprimiu el formulari en PDF de sol·licitud, ompliu-lo i signeu-lo manualment.

Presenteu-lo  al registre d’entrada de qualsevol de les administracions públiques de la comarca o per correu postal administratiu.

En cas de dubtes, podeu posar-vos en contacte amb el Consell Comarcal de la Selva, enviant un correu electrònic a [email protected], o al telèfon 972 84 21 61 (opció núm. 6).

Atentament,